Hup GeuzenMiddenmeer ME1

Geuzen_2
‘Kom op jongens, jullie gaan toch zeker niet van
meisjes verliezen!’ riep een vader van de E’tjes van Roda 23 tijdens
de rust. Er klonk lichte wanhoop in zijn stem. Hoe moest hij het aan
zijn vrienden in de kroeg uitleggen dat zijn zoon had verloren van, let
wel, ….meisjes. Waarschijnlijk wist de goede man nog niet dat het
meidenvoetbal in Nederland al lang in opmars is, laat staan dat hij de
meiden E1 van GeuzenMiddenmeer kende. Nu kent hij ze in ieder geval
wel.

Bij rust stonden de meiden met 2-0 voor en toen de
wederom voortreffelijk leidende scheidsrechter het eindsignaal liet
horen, was het 8-2 voor GeuzenMiddenmeer. De doelpunten werden gemaakt
door de topscorers: Laura (4) en Rozan (4).

De tijd dat ik iedere avond naar Studio Sport keek is voorbij. Ik vind er vaak niets meer aan. Ik sta wel iedere zaterdagochtend ergens in Amsterdam op een veld naar een stel enthousiaste meiden te kijken die met de week beter voetballen. Van de laatste thuiswedstrijd deed ik op de website van de club uitgebreid verslag. Lees dat hier verder.

Geef een reactie

