Hageneize kenne auk leilijk weize!

Img_1885
Kèk, ik hep ègelijk alles: ik ben onwès slim, geweldag grappig en ken op zèn tèd auk een goed gesprek voere. In bed ben ik een beis, maah lieve vrâhtjes, wanneâh ik me slaapkamâh velate hep, ben ik een op-en-top djentelmen.
Ik hep slechs hindâh van één klèn, miniscuul minpuntje: toen Onze Lieve Heâh klaah was met mèn vefènde en bèna ideale binnenkant, had hè vanwege een spoedklus eldars heilaas gein tèd meâh voâh me bâhtenkant. En allein daarom leg ik wat mindâh bè de vrâhtjes.
Gelukkig hep Kluun, die schrèvâh die met zèn wèf naah de doktâh ging en daarna weiduwnaah wegt, speisiaal voâh mèn een websait ontworrepe: een detingsait voâh leilijke mense (http://www.lillekemeense.com/) . Allein hep die tiefuslèâh alles in ut Brabants gezet. Alsof r gein leilijke mense in De Haag waune. Huftâh! Ik voel me ernstag gediscrimineâhd en ès daarom meitein auk een sait: Hageneize kenne auk leilijk weize!

(Deize fautau is gemaak na een klèn akkefietje met me zwagâh.Tis de mauiste fautau die auit van me gemaak is. Misschien mot ik wel altèd met zaun tulband blève laupe.)

Geef een reactie

